10 Kasım 2014 Pazartesi

Spor salonlarında çekip paylaştığı pozları ve özellikle de kalçasıyla ünlü olan Selter, 21nci doğum gününü Las Vegasın ünlü gece kulüplerinden birinin sponsorluğunda kutlayacak. Hem de iki gün iki gece boyunca..


Selter, ınstagram sayfasında paylaştığı afişle tüm takihçilerini 8 Ağustosta gece kulübünde bir gün sonra da plajda yapılacak olan partiye davet etti.


Selterın doğum gününün yapılacağı kulüp Khloe Kardashian ve Rita Ora gibi ünlüleri de sık sık ağırlıyor.


RIHANNA BİLE ONU TAKİP EDİYOR
Milyonlarca kullanıcısı olan sosyal medya kendi şöhretlerini de yaratıyor artık.


Üstelik hepsi de daha düne kadar yakınları dışında kimsenin tanımadığı, sıradan insanlar bunlar. Fotoğraf paylaşım sitesi Instagramın yeni şöhreti ise Jen Selter.


New Yorkta yaşayan 20 yaşındaki Selterın 3 milyon 359 Binden fazla takipçisi var. Üstelik bunlardan biri de ünlü şarkıcı Rihanna.


Jen Selterın bu kadar ünlü olmasının sebebi ise mankenlere ve görüntüsüyle övünen oyunculara bile taş çıkartan fiziği. Özellikle de kalçası.


Jen Selter, spor salonunda ya da yoga sınıfında çekilen pozlarını Instagramda paylaşarak kısa sürede herkesin dikkatini çekti.


Hatta bu şöhret öyle bir boyuta ulaşmış ki Jen Selter artık eskisi gibi rahatça spor salonuna bile gidemez olmuş.


Genç kadın New York Posta verdiği röportajda Her yerde tanınıyorum. Artık herkese açık salonlarda spor yapamıyorum, çünkü benim orada olmam büyük bir olay haline geliyor. Birilerinin beni izlemesinden hoşlanmıyorum dedi.


Jen Selter neden sürekli kalçasının fotoğraflarını paylaştığını da Gerçekten de çok fazla yüz fotoğrafı paylaşmıyorum. Çünkü insanlar benim yüzümü görmek istemiyorlar diyerek açıkladı.


Post a Comment:

Fazlasını biliyorsan yorumlayabilirsin!!!