3 Haziran 2015 Çarşamba

AvonCare 3 in 1 with aloe and ginger adlı peeling ürünü hakkında söyleyebileceğim övebileceğim çok şey var eğer cildiniz sivilceli kuru ve sürekli bir nemlendirme ihtiyacı duyuyorsanız  tamamen uygun fiyatlı mükemmel bir ürün almaktan çekinmeyin bendeki 200 ml olan büyük şise elbette görmüşsünüzdür kataloglarda benim cildim özellikle yüz hattım ve T bölgem yağlı olduğu için sürekli yüzümü kurutma ihtiyacı duyuyorum hayatımda neredeyse kullandığım ve mükemmel sonuç aldığım tek peeling ürünü diyebilirim ve kokusuna mest oldum diyebilirim 200 ml 'lik ürün  eğer cildiniz kuruysa 4-5 ay arası gider ama cildiniz benim gibi yağlıysa nohut tanesi kadar dökmeniz yeterli olup kafadan 1 sene götürür indirimi de yakaladıysanız tadından yetmeyecek bir ürün kesinlikle kullanın derim :)

Post a Comment:

Fazlasını biliyorsan yorumlayabilirsin!!!