16 Mart 2017 Perşembe

Sen elifsin.
Çünkü otuzüç yıl önce doğdun ve birsin.
Ben he'yim. Kırkdört yıl önce öldüm ve ikiyim.
İkimiz bir olunca aşıklar ah çeker. Ah bir iklimdir, orada sadece benzersizler oturur. Kendine benzemeyen ancak kendine benzemeyenlerce görülebilir. Gören de görülen de bir olur.
Ben birlik için geldim bu deme. Gördüğüm demi hoş gören bir Settar var bilirim.
Şimdi buradayım, şehrin güneybatı ucundaki sitede.
Salonundan dünyanın diğer ucunun göründüğü kirli sarı renkteki duvarın bu yanında.
Diğer yanında senin düşürdüğün gölgeler var. Onları parçalıyorlar görüyorum.
Çocukların da beynini dağıtıyorlar.
Kadın balkon kapısını açıp çıkıyor, aşağı atıyor kendini, onu da görüyorum, ama biliyorum ki sen birsin ve otuzüç yıl sonra hala bu bahçedesin.
Ben güzel he'yim, seninle bu bahçeden çıkmak istemiyorum.
Bu kaçınılmazdı, çünkü ben senin ben olman için sen olmuş, bu yüzden kırkdört yıl önce ölmüştüm.
Sen gecesin. Çünkü annesin. Üç ay doğdu senden.
Ben gündüzüm. Çünkü babayım. Üç yıldız kaydı benden.
Sen bürünensin, ben bürüyenim.

Post a Comment:

Fazlasını biliyorsan yorumlayabilirsin!!!